Gry edukacyjne
Dobra komputerowa gra dydaktyczna musi mieć:
- sprecyzowany cel dydaktyczny - musi być dopasowana do poziomu nauczania
- prosta o ciekawym scenariuszu angażującym emocjonalnie
- musi być realistyczna
Program edukacyjny MIŚ
- program, bazując na naturalnej ciekawości świata, którą mają dzieci
wieku 3 – 5 lat oraz idei edukacji przez zabawę, wspiera wszechstronny
rozwój dziecka.
- w atmosferze zabawy dzieci poznają kolory, kształty oraz uczą się:
- logicznego myślenia
- kategoryzowania
- porządkowania zjawisk i przedmiotów
- zadania są interakcyjne, co umożliwia dziecku doświadczanie efektów własnych działań i własnego sprawstwa
- rozwijają także koordynację związaną z pracą oka i ręki
- najmłodsi gracze, rozwiązując kolejne zadania rozwiną umiejętności:
- czytania
- pisania
- wymowy
- zapamiętywania
- śpiewania i rytmiki
- w atmosferze zabawy dzieci poznają kolory, kształty oraz uczą się:
- logicznego myślenia
- kategoryzowania
- porządkowania zjawisk i przedmiotów
- zadania są interakcyjne, co umożliwia dziecku doświadczanie efektów własnych działań i własnego sprawstwa
- rozwijają także koordynację związaną z pracą oka i ręki
- najmłodsi gracze, rozwiązując kolejne zadania rozwiną umiejętności:
- czytania
- pisania
- wymowy
- zapamiętywania
- śpiewania i rytmiki
„Król Maciuś Pierwszy. Przedszkole, zabawy z przyjaciółmi”
- gra edukacyjna przeznaczona dla dzieci od 3 do 6 lat.- 7 rożnych gier:
- zwierzaki
- animowana kolorowanka
- cymbergaj
- połącz kropeczki
- warsztat Antka
- kukiełkowa pracownia Hani i znikające klocki
- oprócz olbrzymiej dawki emocji, gra dostarcza dziecku wielu okazji do popisania się
- spostrzegawczością
- umiejętnością kojarzenia
- rozwija jego kreatywność
- stanowią doskonałą pomoc w edukacji przedszkolnej
Inne gry edukacyjne:
- Szkoła Koziołka Matołka
- Bolek i Lolek. Olimpiada letnia.
- Reksio i Kapitan Nemo.
- Piękna i Bestia
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz